Moda Graffiti Set Oje

Herkese iyi akşamlar...
Bugün size sürmüş olduğum Moda Graffiti markalı ojelerden bahsetmek istiyorum.Umarım beğenirsiniz...


Moda markalı ojeleri çoğu kişiyi bilmiyor,bende bilmiyordum.Bir gün bim markete gittiğimde gördüm bu ikiliyi ve hemen aldım.Çünkü çok hoşuma gitmişti...Yeşili fotoğrafta gördüğünüz gibi sedefli koyu yeşil diyebiliriz.Pullu olan ojenin ise renkleri altın sarısı,koyu yeşil ve açık yeşil.Ben sadece işaret parmağıma pulluyu sürdüm,böyle daha hoşuma gittiği için.Yeşil ojenin yapısı gayet iyi,kuruması baya hızlı,2 kat sürdüm ve rengini hemen verdi.Pullu oje de aynı yapıda gayet iyi,pulları gayet güzel dağıldı ve pullarda herhangi bir dökülme olmadı.Fiyatı sanırım 3 tl di.Eğer yine bimlere gelirse bu ojelerden gördüğünüzde almanızı tavsiye ederim.


Bilmediğiniz bir markanın ürünlerini dener misiniz?






Hoşçakalın ♥

Yorum Gönder