Lavanta Kokulu Accentra Nemlendirici El ve Tırnak Kremi

Herkese iyi günler...
Blogumda genelde makyajla ilgili paylaşımlar yaptığımı farkettim.Bu yüzden bugün severek kullandığım el ve tırnak kremimden bahsetmek istiyorum.Umarım beğenirsiniz...

 

Yukarıdaki fotoğrafta görmüş olduğunuz gibi Accentra nemlendirici el ve tırnak kreminden bahsedeceğim...Lavanta kokulu  fakat çok etkin lavanta kokusu alamadım açıkçası.Ama Elinize sürdüğünüzde gerçekten iyi nemlendiriyor...


Burada tek elime bolca sürdüm :) Ve kremi sürmüş olduğum elimle,sürmemiş olduğum elimi test ettiğimde...Sonuç olarak tabi ki de kremli olan elim yumuşacık olmuştu :) Ayrıca tırnakta kremi oluyor kendisi.Tırnakları da besliyormuş...Gratis'ten almıştım sanırım fiyatı da 3 tl felandı.Baya zaman oldu tam hatırlayamıyorum ama sanırım hala satılmakta.Hem ekonomik hem de iyi nemlendiren bir el kremi arıyorsanız tavsiye edilir :)

Sizin önerdiğiniz el kremi hangisi? 






Bugünlük Hoşçakalın ♥

Yorum Gönder