Karışık Mini Alışverişim

Herkese iyi geceler... 
Bugün gezdim,tozdum ve yoruldum fena halde :) Tabi bir de kendimi küçük şeylerle mutlu edeyim dedim ve biraz alışveriş yaptım.Önce Beşiktaş'ta arkadaşımla görüştük gezdik felan sonra ben eve gitmek yerine İstiklale çıktım.Yürüdüm tek başıma aynı eski günlerdeki gibi...

Neyse gelelim aldığım cicilere :) 


Aldıklarım ve Fiyatları Şöyle;

H&M Nail Polish - Fiyatı : 6.95 tl
H&M Diomand Sprınkles Nail Polish - Fiyatı: 1.95 tl
Essence Glitter Jevels Effect - 11 Party Crasher Nail Polish - Fiyatı: 4.95 tl
Flormar Passionate Dots Stylo - PD24 Lipsticks Ruj - Fiyatı : 7.50 tl
Emily 202  Dudak Kalemi - Fiyatı: 2.50 tl
Oriflame Very Me Cherries edt - Fiyatı: 3.90 tl
The One Volume Blast Mascara - Fiyatı: 12.90 tl

Fiyatlardan da anlayacağınız üzere ekonomik bir alışveriş oldu :) Önümüzdeki ay Samsun'a gideceğim ve evimizin bulunduğu yer küçük bir yer olduğundan bildiğim markaların makyaj ürünlerini bulamayacağım içinde başladım stoklamaya :) Yoksa çokta ihtiyacım olduğu söylenemez.Daha beklediğim siparişlerim de var onlarıda gelince sizinle paylaşacağım.Almış olduğum ürünlerin yazılarını da yakında yazacağım bekleyin :)




Şimdilik Hoşçakalın :)

Yorum Gönder