Golden Rose Lipstick - 127 Ruj

Herkese iyi akşamlar...
Bu haftasonu çok yoğun geçti ailecek doğum günü partisi felan :) Bugün de Emirgan Korusu'na gittim bizimkilerle.Gezmekten yoruldum ama laleler bir harikaydı.Laleleri görmek isteyenler  instagram'ıma bakabilir. Neyse konumuza gelelim :) Golden Rose Lipstick - 127 nolu rujdan bahsetmek istiyorum.


Bu rujun bir de hikayesi var :) Eski erkek arkadaşımla Taksim'deki Golden Rose mağazasına girmiştik.Rujlara bakıyordum bunun rengini çok beğenince hemen ben alacağım dedi öyle hediye etmişti :) Pembe rengi çok hoş ama dudaktaki hali tam bir hayal kırıklığıydı...

 

Fotoğraflarda gördüğünüz gibi dudakta pembe rengi çok açık kalıyor.Bu tarz pembe renklerde hep aynı sorun oluyor.Kaç kat dudağa sürülse bile beklenen rengi tam veremiyor.Ayrıca dudakta pütür pütür kalıyor.Tek olumlu yanı nemlendiriyor olması.Onun dışında çok vasat bir ruj...Neyse ki hediye :) O zaman hangi fiyata alındığını hatırlamıyorum ama şimdi ki fiyatı 13.50 tl.Sonuç olarak bu ruju önermiyorum ama tabi  yine de denemek isteyenler deneyebilir...

Peki siz bu ruju kullandınız mı ? Kullandıysanız düşünceleriniz neler?





Bugünlük benden bu kadar görüşmek üzere Hoşçakalın ♥

Yorum Gönder