Flormar Passionate Dots Stylo Lipstick – PD24 Ruj

Herkese iyi akşamlar...
Bugün Flormar Passionate Dots Stylo Lipstick - PD24 numaralı rujdan bahsetmek istiyorum.Şuan da bu serinin %50 indirimde olduğunu bilmeyen yok ki zaten özellikle de rujların renkleri tükenmiş durumdaydı.Önce PD21'i almıştım başka renk olmadığından fakat daha sonra başka bir Flormar mağazasında bu canlı renkli ruju görünce hemen nude rujla değiştirdim :) Eve geldiğimde bu tonlarda çok rujum olduğunu farkettim.Keşke değiştirmeseydim diye pişmanlık yaşadım...1 2 gün sonra PD21 kaldıysa tekrar almayı düşünüyorum kampanya bitmeden :)

Neyse bakalım rujumuza  :)



Gördüğünüz gibi rujun rengi fuşyaya benziyor.Mat yapıda ruj ve pigmentasyonu gayet iyi.Dudağıma rahatça sürdüm ve dudağımda parça parça kalıntılar bırakmadı ki rujda en önem verdiğim şeydir.Kalıcılığını henüz bilemiyorum yeni sürdüğümden dolayı ama daha önceki bloglardaki yorumlara bakılırsa baya da kalıcıymış.Nemlendiricilik açısından dudaklarımı pek nemlendirmedi.Fakat buna rağmen bence gayet güzel bir ruj.En güzel özelliği de ambalajlarının puantiyeli olması ama ilerleyen zamanlarda puantiyeler silinecek gibi :) 



Son olarak rujun dudaktaki duruşu böyle fakat rengi biraz çekimden dolayı açık çıkmıştır.Şuan ki indirimli fiyatı 7.50 tl.Tavsiye edilir.


Flormar Passionate Stylo Lipstick rujları kullandınız mı ? Kullandıysanız memnun kaldınız mı?




Umarım beğenmişsinizdir...
Şimdilik benden bu kadar Hoşçakalın :)

Yorum Gönder