Farmasi Ladybird Yağsız Fondöten

Herkese mutlu haftasonları...
Bugün size Farmasi Ladybird Yağsız Fondötenden bahsetmek istiyorum.Umarım beğenirsiniz...

Kuzenim Farmasi'nin temsilcisi olmuş bu sayede Farmasiyle tanıştım.Ve ilk siparişimi vermiş oldum.Avon ve Oriflame gibi markalara yıllardır siparişler veren ben Türk malı yurdun malı diyerek bunu da bir deneyeyim dedim ama sanki biraz hüsrana uğradım :(


Hüsrana uğramamın sebebi şu; Katalogta görünce kuşlu felan ambalajını çok sevimli geldi bir de fondöten de almak istiyordum hemen tonunu seçip sipariş ettim.Ama kaç ml diye hiç bakmadım.Bakmalıymışım çünkü minicik birşey görünce baya şaşırdım.Meğer 25 mlcikmiş :(


Neyse bakalım nasıl bir fondötenmiş...(Bu aralar telefonun kamerası da çok kötü çekiyor.Çekimlerden dolayı kusura bakmayın...)Bolca elime sıktım fondöteni rengini iyi görmeniz için.Ne çok açık ne de çok koyu bir ton ama ben çok beyaz tenli olduğumdan bana biraz koyu geldi.Yağsız diyor ama bana pek yağsız gibi gelmedi.Nemlendiricilik açısından orta derecede.Ayrıca bütün cilt tiplerine uyumluymuş...Bende bir sorun olmadı ama sorunlu ciltlerde nasıl bir etkisi olur bilemiyorum.Kapatıcılık açısından da fena değil ama öyle ahım şahım bir fondöten de değil açıkçası...Bu kadar minik bir fondötene 10.20 tl yi çok buldum.Bunun yerine bilindik,uygun fiyatlı markaların ürünlerini almayı tercih ederim.Sizin de benim gibi bu hataya düşmenizi istemem.Fakat çevremde rujlarını,rimellerini vs kullanlar çok memnun.Yani Farmasi'nin diğer ürünleri de böyle vasat çıkacak diye birşey yok.Sadece bu ürününü size önermiyorum...


Siz Farmasi markasını hiç kullandınız mı ? Kullandıysanız memnun kaldınız mı?

Şimdilik Hoşçakalın Canlarım :)

Yorum Gönder