Essence - 05 Dare To Be Nude Ruj

Herkese iyi geceler...
Bu aralar nude ruj almak istiyordum hatta buradaki yazımda da söylemiştim.Flormar Passionate Dots Stylo serisinden PD21 numaralı rujdan almak istiyordum ama taze bitmiş :D Bende Essence - 05 Dare To Be Nude ruju aldım ve kendimce bu rujdan bahsetmek istiyorum.Umarım beğenirsiniz...


Essence - 05 Dare To Be Nude Ruj;adından da anlaşılacağı üzere nude renginde bir ruj yani türkçesi hafif renkli ruj :) Günlük hayatta tercih edilecek bir ruj bana göre...Nemlendirmesi gayet iyi ve kalıcılık açısından da uzun süre dudaklarınızda kalabiliyor.Fiyatı da 8.50 tl. Bu fiyata göre performansı gerçekten iyi.


Ve rujun dudaktaki duruşu bu şekilde.Fotoğrafta herhangi bir effect vs bulunmamaktadır.


Hangi markanın nude rujlarını beğeniyorsunuz ?




Good Nights Ladys :)
Hoşçakalın

Yorum Gönder