Emily - 202 Dudak Kalemi ve Oriflame Very Me - Flirty Pink Ruj ile Dudak Makyajı

Herkese mutlu haftasonları...
Dün gece komşumuzun kızının kına gecesi vardı ailecek oraya gittik.Ben tabi gitmeden biraz makyaj yaptım abartıya kaçmadan...Dün gece ki dudak makyajımdan bahsetmek istiyorum.Umarım beğenirsiniz...


Yukarıdaki fotoğrafta solmuş beyaz gülümle beraber yeni almış olduğum Emily -202 numaralı dudak kalemi ve Oriflame Very Me Lipmania - Flirty Pink rujunu görmektesiniz :) İkisini kullanarak dudak makyajımı yaptım.


Öncelikle Emily - 202 numaralı dudak kaleminden bahsetmek istiyorum.Daha önceden bir çok renkte göz kalemini kullandım ama ilk kez dudak kalemini kullanmış oldum.Birçok blogda o kadar met edilmişti ki denemem gerektiğini düşündüm ki gerçekten fiyatına göre performansı göz kalemi gibi gayet iyi...Açık pembe renginde,dudakta naturel bir görüntü yaratıyor ve kalıcılığı da saatlerce sürdü.Ayrıca göz kalemlerindeki gibi kalem ucu yumuşak olduğundan sürümü de gayet kolay oldu ve bütün dudağıma uyguladım.Fiyatı sadece 2.50 tl Gratislerde bulabilirsiniz.Ben diğer renklerinden de alacağım.Şiddetle tavsiye edilir...


Şimdi de Oriflame Very Me - Flirty Pink ruja geldi sıra :) Soft bir pembe ve dudağa sürüldüğünde sadece parlaklığı görebiliyorsunuz ayrıca dudağı nemlendiren bir özelliği var fakat kalıcılık açısından malesef kötü.Dudak kalemi üzerine ruju uyguladım ki hem parlaklık versin hemde nemlendirsin diye.Fiyatını şuanda hatırlamıyorum ama sürekli Oriflame kataloglarında bulunmakta.Soft tonlarda ruj arayanlara tavsiye edilebilir :)


Ve dudak makyajımın son hali karşınızda.Fotoğrafta herhangi bir effect vs. bulunmamakta.En doğal haliyle görmenizi istedim.


Dudak makyajımı nasıl buldunuz ? Yorumlarınızı bekliyorum :)



Şimdilik Hoşçakalın :)

Yorum Gönder