Sevdiğimiz Blogları Tanıtalım ve Kaynaşalım Mimi

Herkese iyi günler...
Bir Dilim Limon sahibesi Merve çok güzel mim başlatmış ve Kozmetik Aşığı blog sahibesi Ezgiciğim de beni mimlemiş.Buradan tekrar çok çok teşekkür ediyorum kendisine...


Kozmetik Aşığı blog sahibesi güzeller güzeli Ezgi'nin yeri bende çok başka.Hem cıvıl cıvıl halleriyle hem de cana yakınlığıyla beni mest ediyor.Kozmetikle ilgili yaptığı paylaşımları okumaktan çok zevk alıyorum.Özellikle de makyaj incelemeleri çok hoşuma gidiyor.Makyaj inceleme yazılarından buradaki yazısını okumanızı tavsiye ederim.


Benim Hayal Dünyam blog sahibesi Esra'yı da çok seviyorum.Kendisi benim ilk takipçilerimden :) Blogunu severek takip ediyorum.Makyaj denemeleri,kozmetikle ilgili paylaşımları,takılarıyla ve değişik paylaşımlarıyla çok güzel bir blog.Çok beğendiğim buradaki makyaj yorumları yazısını okumanızı tavsiye ederim.


Makyajlı Yorum ' da çok severek takip ettiğim bloglardan biri.Bloguma ilk yorum atıp bana hoşgeldin demişti...Kendisinin yeri bende ayrı tabi..Blogun adından da anlaşılacağı gibi makyajla ilgili yorumlar yapıyor.Keyifle yorumlarını okuyorum.Flormar Pretty Compact Allık ile ilgili buradaki yorumunu okumanızı özellikle tavsiye ederim.


Kızılcık Şerbetim blog sahibesi Şeyma'yı da severek takip ediyorum.Makyaj,kozmetik ile ilgili yorumlarını ve önerilerini severek okuyorum.Çok güzel de manikür pedikür yapıyor kendisi :) Özellikle yaptığı manikür ilgili buradaki yazsını çok severek okudum ve okumanızı tavsiye ederim.


Takip ettiğim blogların hepsini severek okuyorum ama bazılarını yazabildim.
Umarım beğenmişsinizdir :)



Hoşçakalın ♥

Yorum Gönder