Nyc 156 Disco Ball & Essence Colour and Go 114 Fame Fatal Oje

Herkese iyi geceler...
Gece gece oje süresim geldi :) Kırmızı ve gümüş renginin uyumluluğunu sizinle paylaşmak istedim.Umarım beğenirsiniz...


Malesef fotoğrafı çekerken hep bir ışık sorunu yaşıyorum ama yine de belli oluyordur gibi :) Öncelikle dün watsonstan almış olduğum ilk Nyc ojemi denemiş oldum.Nyc - 156 Disco Ball ojesini sürdüm gördüğünüz gibi ve fotoğrafta göründüğünden çok daha hoş durdu tek tırnağımda.Simliliği yoğun olsun diye 3 kat sürdüm ve istediğim görünümü sağlamış oldum.Kuruması da fena değil tabi 3 kat sürdüğümden...Sürümü kolay oldu yapısı da gayet iyi,kötü kokusu da yok.Gayet memnun kaldım başka renklerini de ilerleyen zamanlarda mutlaka alacağım.Essence Colour & Go - 114 Fame Fatal oje ise söylenecek çok bir söz yok.Rengini tek katta bile veriyor ama ben 2 kat sürdüm daha yoğun olması için.Sürümü kolay kalın fırçasından dolayı,kuruması da çok hızlı ve yapısı da gayet iyi.Bütün essence ojelerini severek kullanıyorum.Tavsiye edilir...


Peki siz kırmızı ojeyle hangi renk ojeyi beraber kullanmayı seviyorsunuz?





Herkese İyi Geceler Hoşçakalın zZz


Yorum Gönder