Mim - 3 Soru ve Çalıkuşu

Herkese iyi günler...

Yine bir mimle karşınızdayım :) Sevgili  blogger arkadaşım Kızılcık Şerbetim beni mimlemiş.Buradan kendisine tekrar teşekkür ederim...Umarım keyifle okuyacağınız bir mim olur :)

1- Neden blogunun adı Ondan Bundan Şundan Biraz ?
Sadece bir konuya dayalı değil,bir çok konuyu içinde barındıran ve elimden geldiğince biraz da olsa hayatın içinden herşeyi blogumda paylaşmak istediğimden adını Ondan Bundan Şundan Biraz koydum.Sanki adını Feriha koydum gibi oldu :):)



2- En vazgeçemediğin kitabın ?


"Elif Şafak / Aşk" kitabını çok severim.Zaten çoğu kişi bu kitabı okumuştur.Amerika'dan Konya'ya uzanan ve Mevlana ile Şems-i Tebrizi konu alan bu kitap beni çok etkilemişti ama tek etkilemediği tarafı kitap kapağı olmuştu.Hatta o zaman üniversitedeydim kitap kapağı tasarımı ödevi verilmişti.Bu kitabın kapağını tekrar tasarlamıştım :) Bundan daha iyi olmuştu...Neyse okumayan kaldıysa bu kitabı hala okumanızı tavsiye ederim.Yalnız sonu çok acıklı :(




3- Kendinle ilgili 3 doğru 1 yalan (Yalan olanı tahmin edin) ?
Topuklu ayakkabı giymeden dışarı çıkmam.
Tırnaklarım çok çabuk kırılır.
Şarkı söylemeyi çok severim.
En sevmediğim renk sarı.


Çalıkuşu Mim


Hayattaki ilk hatıralarınızı yazmaya çalışın. Bakalım neler bulacaksınız ?

Küçükken Şeker kız Candy çizgi filmini çok severek izlerdim.Şeker kız Candy ve Anthony aşkı çok masum ve güzeldi.Ama aşklarına mani olmaya çalışan kızı boğasım gelirdi :) Barış Manço'nun hal hal şarkını da haaan haaan diye söylerdim.Kuzenler de han han değil hal hal diye bana gülerlerjdi :) Çok korkak bir kızdım...Kömür poşetlerinden bile korkardım nasıl bir akılsa işte :) He bir de annemle Nişantaşın'daki diş hastanesine giderdik annemin dişlerinden dolayı ve her gidişimizde otobüste,sokakta,hastanede her yerde etrafım ay ne cici kız,ay sen ne güzel şeysin gibi beni seven insanlarla dolu olurdu :) Hey gidi günler heyy...





Mimlediklerim 




Hoşçakalın ♥

Yorum Gönder