Koyu Yeşil Göz Makyajı Denemem

Herkese iyi akşamlar...
Geçen buradaki yazımda yapmış olduğum ufak alışverişi paylaşmıştım.Şimdi de o alışverişte aldığım far,far aplikatörü ve rimeli göz makyajımda uyguladım.Ve bu ürünleri kendimce yorumlamak istedim.


Göz makyajımda kullanmış olduğum ürünleri yukarıdaki fotoğrafta görüyorsunuz.Yeni ürünler dışında da hiç yorumlamadığım ürünleri kendimce yorumlayacağım...

Oriflame Pure Colour Mono Eyeshadow Sparkle


Öncelikle yeni aldığım Oriflame Pure Colour Mono Eyeshadow Sparkle'den bahsetmek istedim.Koyu yeşil rengi ve içinde pırıltılar bulunmakta adından da anlaşılacağı gibi.İlk defa yeşil göz farı aldım.Yoğun pigmentli sürüldüğünde rengi açılmıyor aynı rengini veriyor.Pırıltılar hoşuma gitti,kalıcılığı ne kadar sürer bilemiyorum henüz ama toz far olmasına rağmen yoğun pigmentli olduğundan kalıcılığının uzun süreceğini tahmin ediyorum.Tabi herkesin cilt yapısı farklı olduğundan değişkenlik gösterebilir.Ben sevdim bu farı ama günlük hayatta kullanılacak bir far değil ancak gece gezmeleri,düğünlerde vs. kullanılır.Tavsiye edilir :)

Rival de Loop Young İkili Göz Farı


Şimdi de Rival de Loop İkili Göz Farından bahsedeceğim.Görüldüğü gibi kırık beyaz ve siyah renginde ikili far ve içersinde simler bulunmakta.Bu farın en güzel yanı kadifemsi yapısı.Kırık beyazı kullandım göz makyajımda.Göz kapağımın üst bölümüne sürdüm daha aydınlık bir görüntü sağlaması için.Kırık beyazın pigmenti biraz renginden kaynaklı yoğun değil ama iki kat uygulandığında rengi ortaya çıkmış oluyor.İçindeki pırıltılarda hoş durdu.Sadece aylar önce rosmanndan 2 tl gibi komik bir fiyata almıştım.Fiyatına göre performansı harika.Tavsiye edilir.

Essence Lash Mania Reloaded Mascara


Essence Lash Mania Reloaded Mascara'da son alışverişimde aldığım ürünlerden.Rimelin fırçası gördüğünüz gibi tombul ve sık.Sürüldüğünde kirpikler yapışma yapmıyor ama ilerleyen zamanlar yapışma olur mu bilemem.Kıvırıyor kirpiklere sürüldüğünde ama çok 2 - 3 kere uygulamama rağmen çok uzatıp kaldırdığını söyleyemeyeceğim.Kirpikleri uzun olanlar içinde fena bir ürün sayılmaz ama ben pek memnun kalmadım.Gratisten almıştım indirimle 3.75 tl olduğu yazılıyordu standında ama kasada 10.25 tl alınınca sinir olmuştum.Belki de biraz da bu ürünü bu durumdan sevmedim.Makyajımın son halinde rimel hakkında kararı siz verirsiniz artık...

Emily Yeşil Göz Kalemi


Geçenlerde buradaki yazımda Emily'nin siyah göz kalemini yorumlamıştım.Bu sefer yeşil rengini kullandım.Yumuşacık ucuyla sürümü gayet kolay ve rengini de iyi verdi,cilt tipinize göre akmalar meydana gelebilir ama bende gelmiyor.Sadece 2.25 tl olan bu fiyatına göre performansı gayet iyi olan göz kalemi tavsiye edilir...

Son olarak da diğer ürünler Flormar Eyebrow Eyeliner; daha önce buradaki yazımda yorumlamıştım.Keçe uçlu siyah kaş kalemi ama bana uygun olmadığından eyeliner olarak kullanıyorum.Bu göz makyajımda da yine kullanmış oldum.Oriflame Very Me Eye Shadow Applicators; bu ürünü de son alışverişimde aldım.Göz makyajımı yaparken farları rahat sürmeme yardımcı oldu.Uç süngeri de sert değil.İçinde 4 tane far apilatörü bulunmakta.Fiyatı da çok uygun sadece 2.50 tl.Tavsiye edilir.

Ve göz makyajımın son hali...



Umarım beğenmişsinizdir :)



Hoşçakalın ♥

Yorum Gönder