Ufak Alışverişim ve Hediyelerim

Herkese iyi akşamlar...
Uzun zamandır pek paylaşım yapamıyorum bazı işlerimden dolayı...Bugün malum haftasonu ve umreye giden yakın arkadaşımla görüştüm.Bana oralardan hediyeler getirmiş çok sevindirik oldum :) Bir de ufak bir alışveriş yaptım watsons,gratis ve oriflame olarak avon siparişimde yolda henüz gelemedi...


İlk olarak yapmış olduğum ufak alışverişimi göstermek istedim.Kadınlar günü indirimi olduğundan Cevahir Avm'deki gratis ve watsons mağazaları çok kalabalıktı ancak bu kadar alabildim...Oriflame siparişlerimde geldi geçen ay sipariş ettiğim ruju da bu ay yolladılar ama bu seferde başka renk yollamışlar :( Bu arada gratis mağazasındaki bir olay dikkatimi çekti.Essence standındaki ürünlerin bazısında indirim olduğu yazıyor ama kasaya gelince normal fiyatını alıyorlar.Kasadaki kıza sorunca orada indirimli fiyat yazıyor diye.O başka üründü kalmamış diyor ki yalan ! Okuma yazmamız var kimse kimseyi aptal yerine koymasın.Bu yüzden kendilerine çok tepkiliyim...

Aldığım ürünler ;

Essence Lash Mania Reloaded Mascara - fiyat 10.25 tl
Oriflame Very Me Lip Addict Ruj - 9.90 tl
Oriflame Pure Colour Mono Eyeshadow - 8.90 tl
Oriflame Very Me Eye Shadow Applicators - 2.50 tl 
Ekilips Fondöten Süngeri - 3.50 tl
Nyc Oje -5.00 tl
Selin Limon Duş Jeli ve Limon Kolonyası - Fiyatı 3.00 tl


Vee canım arkadaşımın umreden getirdiği güzel hediyeler :) Fotoğraftada gördüğünüz gibi seccade,allı pullu tülbent,Bileklikler,tesbih ve çok hoşuma giden ismimin yazılı olduğu ayna.Çok ama çok mutlu oldum.Allah'ım ibadetlerini kabul etsin darısı başıma,başınıza inşallah...


Umarım beğenmişsinizdir :)



Şimdilik Hoşçakalın ♥

Yorum Gönder