Golden Lady - 15 & Flormar GL09 Oje

Herkese iyi akşamlar...
Bugünlerde canım sıkıldıkça oje sürüyorum.Böyle yapmak bana iyi geliyor...Umarım beğenirsiniz.


Mart ayının gelişiyle pembe tırnaklarla baharı karşılamak istedim.Serçe parmağımdaki tırnağı da renkli pul pul yaptım :) Kullandığım ojeler görüdüğünüz gibi Golden Lady - 15 ve Flormar - GL09.Golden Lady ojelerini seviyorum.Kolay sürülüyor,yapısı da iyi,rengini de iki kat sürünce tam veriyor,kuruması da hızlı oldu ama çok kısa zaman sonra soyulmalar olmaya başladı.Bir de gül kokulu olduğu söyleniyor ama ben pek kokuyu alamadım :) Flormar - GL09 ojeye gelirsek glitter ojelere bayılıyorum!Geçen yaz Samsun'da bir avmde gezerken flormar mağazasına girdim.Malum köyde yaşıyordum ve ilçe küçük olduğundan kozmetikçi bile doğru düzgün olmadığından oje hasretimi 2 3 ojeyle dindirdim.Özellikle de bu ojeyi aldığımda çok mutlu olmuştum :) Sürümü kolay,kuruması hızlı,yapısı da gayet iyi başka da söyleyecek söz bulamıyorum.İkisi de tavsiye edilir.




Hoşçakalın 

Yorum Gönder