Bahar Geldi Tırnaklar Renklendi

Herkese iyi haftasonları...
Baharın gelişiyle havalar ısındı,ağaçlar çiçek açtı ve güneş yüzünü gösterdi.Madem bahar geldi bende bugün tırnaklarımı renklendirdim :) Ve size kullanmış olduğum Essence ojelerinden bahsetmek istedim.Umarım beğenirsiniz...


Gördüğünüz gibi toz pembe ve bebe mavisiyle tırnaklarımla bahara hoşgeldin dedim :) Essence colour and go free hugs ve Essence colour and go absolutely blue oje kullandım.Toz pembe ojemi geçen sene almıştım sanki biraz bozulmuş gibi sürerken köpük köpük oldu :( Ama mavi ojemde öyle bir sorunla karşılaşmadım.Bu ojelerin en güzel yanı fırçalarının geniş olması bu sayede rahat sürülüyor.Yapıları da rengini tam veriyor 2 kat sürmede ve kuruması çok hızlı oluyor.Yani olumsuz bir yanı bence yok :) Geçen sene 2.50 tl idi ama şuan da bu ojeler 3 tl'ye satılmakta...Eğer sizde denemek isterseniz Gratis ve Rosmann mağazalarından alabilirsiniz.

Bahar mevsiminde hangi renk ojeleri tercih edersiniz?



Şimdilik Hoşçakalın 

Yorum Gönder