Avon Açılıp Kapanabilen Kaş Kalemi

Herkese iyi akşamlar...
Bugün Avonun açılıp kapanabilen kaş kaleminden bahsetmek istiyorum.Daha önce de burada Essencenin kaş kitinden bahsetmiştim.Ve aralarındaki farkları da size anlatmak istedim kendimce.Umarım beğenirsiniz...

Avonun açılıp kapanabilen kaş kalemini alalı baya oluyor ama hiç kullanmadım.Önceden de kullandığım bir ürün olduğundan aldım.Fakat kaş farları ile tanışınca açıkçası kullanmak istemedim.


Gördüğünüz gibi dark brown yani koyu kahverengi kaş kalemimin rengi.Saçlarım koyu kestane olduğundan koyu kahverengi seçiyorum kaş kaleminde yada farında.



Ve kaş kalemini kaşıma uyguladığımda sonuç bu şekilde oldu.Yalnız fotoğrafta net çıkmıyor ama kızılımsı bir görüntü oldu.Kaşa sürümü kolay ancak seyrek yerlerde doldurma yapmak biraz zor oluyor.Çünkü doğal bir görüntü ortaya çıkmıyor.Ve kremsi yapıda olduğundan ıslanmış gibi duruyor kaşlar.Ama kullanmış olduğum Essence kaş kiti kaş farı olduğundan daha güzel dağılıyor ve rengi tam kahverengi ve doğal duruyor.Bu yüzden artık kaş kalemi tercih etmiyorum.Tabi herkesin tercihi değişebilir...


Peki siz kaş kalemini mi yoksa kaş farı mı tercih ediyorsunuz ?





Hoşçakalın 

Yorum Gönder