Sevgililer Günü - Mim

Herkese iyi günler...
Sevgili Makyaj(lı) Yorum sevgililer günüyle ilgili beni mimlemiş bu yüzden kendisine tekrar teşekkür ediyorum.Sevgililer gününü hep yalnız geçirmiş olsam da madem mimlendim öylese cevap vermek farz oldu :) Umarım beğenirsiniz...


Sevgililer günü sizin için önemli mi ?
Hayır önemli değil. Gerçek seven her gün sever bir gün sevmez...
İyi sevgili tanımı sizce nasıl olur ?
Ne çok ilgili ne çok ilgisiz yani orta yolu bulmalı ve hem sevgisi hem de saygısı olmalı ama nerede öyle iyi bir sevgili :)
Eşiniz ya da sevgiliniz bu günü unutsa ya da önemsemese tepkiniz ne olurdu ?
Her ne kadar şuan önemli değil desem de eğer hayatımda biri olsaydı bugünü unutsaydı kesin fena trip atardım :) ama ayrılacak kadar değil...
Sevgililer gününde size ne hediye alınsın isterdiniz ?
Beyaz güllerim olsun yeter fazla bir şey istemem
Sevgilinize ne hediye alacağınıza karar verdiniz mi ?
Ben niye alıyormuşum o erkek yani o alacak :)
Sevgiler gününü nerede nasıl kutlamak isterdiniz ?
Sevgilim yok ama olsaydı kız kulesinde ya da boğaz manzaralı bir yerde kutlamak isterdim :)
 Evli kişiler de sevgililer gününü kutlamalı mı ?
Kutlamalılar en azından evli olmaları gibi bir gerçeklik var malum sevgililer yalan olabiliyor...
 70 yaşında bir çiftin sevgililer gününü kutlamak için sizin de olduğunuz bir mekana gelmiş görseniz ne düşünürsünüz ?
Herhalde özenirdim onların aşkına ve bende böyle bir aşk isterdim Allah'tan.


Benden bu kadar... Pek romantik değilim ama idare edin :)


14 şubatta evlilere ve sevgililere aşk dolu günler dilerim 

Mimlediklerim
benimhayaldunyam
Haticeyle Herşey
Kızılcık Şerbetimm

Yorum Gönder