Oriflame MAXI lash 3D Mascara İncelemesi

Herkese iyi geceler...
Bugün buradaki yazımda bahsetmiş olduğum Oriflame MAXI lash 3D Mascara'dan bahsedeceğim.Önceki yazımda detaylı bilgi aktaramamıştım denemediğim için fakat bugün denedim ve bu deneyimimi sizinle paylaşmak istedim.


Gördüğünüz gibi pek net fotoğrafta çıkmamış olsa da  rimelimiz bu :)


Yukarıda görmüş olduğunuz rimelin fırçası ve daha önceki yazımda zaten hakkında bilgiler vermiştim.Gelelim rimeli uyguladıktan sonra kirpiklerimin haline...


Oriflame MAX lash 3D Mascara'yı sürmeden önce gördüğünüz gibi kirpiklerim belli belirsiz.Ama sürdükten sonra da gördüğünüz üzere kirpiklerim belirginleşmiş durumda.Rimelin en önemli özelliği kirpikleri birbirine yapıştırmaması ayrık ayrık durması...Açıkçası en çokta bu durumu sevdim.Bazı rimellerdeki gibi akışkanlığı yok gözleri siyah siyah yapmıyor.Kirpiklerimde 3D görünümü verdi mi bilemiyorum :) Çok çok mükemmel bir rimel değil belki  ama fiyatı 6.90 tl ve bu fiyata göre bence gayet performansı iyi...Ben memnun kaldım,tavsiye edilir!!!


Peki sizin en beğendiğiniz rimel markası hangisi?





Şimdilik benden bu kadar HOŞÇAKALIN

Yorum Gönder