#Farlarım

Herkese iyi akşamlar...
Bugün kullanmış olduğum farlarla ilgili kendimce yorumlarımı paylaşmak istedim.Şimdilik bazılarını yorumlayacağım daha sonra diğerleri hakkında da yorumlarımı yapacağım...


Yukarıda görmüş olduğunuz kullanmış olduğum farlar.


İlk olarak Oriflame Very Me serisinden Preppy Chic göz farını yorumlamak istedim.Gördüğünüz gibi rengi turkuaz mavisi.Turkuazın üç tonu bulunmakta.Göze sürüldüğünde soft bir görünüm sağlıyor.Toz far ve rengini fena vermiyor,kalıcılığı da eh işte...Çok önerebileceğim bir far değil.


Şimdi de Claire's far paletim.Çok severek kullanıyorum,renklerine bayılıyorum.En çokta pembe ve mor rengini kullanıyorum.Diğer renkleri de harika...Bazısı pırıltılı,Toz far,göze sürüldüğünde rengini tam veriyor tüm renkleri ve kalıcılığı da gayet iyi.Tavsiye edilir...


Son olarakta Oriflame eyeshadow duo (ikili göz farı) çok kullandığım farlardan biri fotoğrafta görüldüğü gibi...Mor ve pembe renklerinden oluşan farı genelde birbirine karıştırarak kullanmayı seviyorum.Toz far,yapısı gayet iyi,rengini de iyi veriyor ve kalıcığı da güzel.Tavsiye edilir...


Hangi markanın farlarını tercih ediyorsunuz?





Hoşçakalın 

Yorum Gönder