Emily Siyah Göz Kalemi

Herkese iyi günler...
Bugün hafasonu aldığım Emily göz kaleminden bahsetmek istiyorum.Öncelikle bu kalemi ihtiyaçtan ötürü aldım.Flormar Ultra Black göz kalemini severek kullanıyordum.Ama malesef bitmiş :( Bende bu yüzden Avon Color Trend siyah göz kalemimi sürmek zorunda kaldım ama malesef çok aşırı akma yaptı.Bende acilen daha önceden de başka rengini kullandığım Emily göz kalemini aldım.


Yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz gibi siyah göz kalemi.



Emily siyah göz kaleminin ucu yumuşak,sürümü gayet kolay ve göze sürerken herhangi bir batma vs gibi sorun olmuyor.


Daha iyi yapısını anlamanız için swatchladım...Yukarıdaki fotoğraftaki gibi yoğun pigmentli,sürüldüğünde tam siyah rengini veriyor ve gözde akma pek olmuyor tabi cilt tipinize göre değişkenlikte gösterebilir.Kalıcığı da gayet iyi ve sadece 2.25 tl'ye gratis mağazalarında satılıyor.Hem çok uygun fiyata hem de gayet iyi performanslı bu göz kalemini almanızı öneriyorum.Umarım beğenirsiniz...


Peki sizin en beğendiğiniz göz kalemi markası hangisi?




Şimdilik Hoşçakalın ♥

Yorum Gönder