Eğlenceli Mim

Herkese iyi günler...
Sevgili Makyaj(lı) Yorum beni mimlemiş kendisine tekrar çok teşekkür ederim...Madem mimlendik eee cevaplandırmak farz oldu :) Öncelikle bu uzun ve eğlenceli mimi okumaktan sıkılmamanızı temenni ederim... 


1-İlk kez makyaj yapmaya kaç yaşında başladın?
Sanırım 15 yaşında başladım.Ama evveliyatı da var küçükken annemin rujlarını gizli gizli sürerdim :)
2- Aldığın ilk makyaj malzemesi nedir?
Golden Rose lip gloss (parlatıcı) diye hatırlıyorum ama emin değilim...
3- En sevdiğin renk nedir?
Kırmızı olsun 5 kuruş fazla olsun ;)
4- Stilini nasıl tanımlarsın?
Klasik bir tarzım var.Yani abartıyı sevmem,sade ve şık olmayı tercih ederim.
5- En sık alışveriş yaptığın 3 mağaza?
Koton,Lcw,Deichmann
6- Hayatında aldığın en pahalı giysi neydi ve kaça aldın?
8 sene önce 180 tl'ye aldığım abiye.Ama tabi o zamana göre biraz pahalıydı.Bunun dışında çok pahalı aldığım bir giysi olmadı.
7-Hayatın boyunca kullandığın en başarılı kozmetik ürünü hangisidir?
Bir sürü kullanıp memnun kaldığım ürün var ama şuan hatırladığım essence eyebrow stylist  set (kaş kiti)



8- Cilt tipin nedir?
Karma
9- Makyaj alışverişine aylık ne kadar bütçe ayırıyorsun?
İhtiyacım oldukça aldığımdan çok fazla bütçe ayırdığım söylenemez.Ayrıca makyaja çok yüksek bütçelerin ayrılmasını doğru bulmuyorum...
10-En çok tercih ettiğin kozmetik mağazası hangisidir?
Gratis
11- Severek takip ettiğin yabancı makyaj blog/vlog var mı?
Takip ettiğim yabancı makyajla ilgili blog ve vbloglar yok.Yerli blogları severek takip ediyorum :)
12- Makyajda favori markan hangisi?
Birden fazla favori markam var ama hem uygun fiyatı hem de performansıyla maybelline favori markam.
13- Bakım rutinin nasıldır?
Aslında öyle sürekli yapmış olduğum bir bakım yok ama Avon clearskin siyah nokta temizleyici tonik,göz çevresi için tazeleyici ve pürüzsüzleştirici Avon planet spa ve Avon göz makyaj temizleyicisi kullanıyorum.

Umarım beğenmişsinizdir...
Ben de sevgili Kızılcık Şerbetimm'i mimliyorum :)



Hoşçakalın 


Yorum Gönder