#Bitirdiklerim

Herkese iyi günler...
Bugün size bitirdiğim makyaj malzemelerimi göstermek istedim.Bazı sağlık sorunlarından dolayı uzun zamandır çalışmıyorum :( Malum çalışmadığımdan evdeyim genellikle ve bu yüzden de eskisi gibi çok bitiremiyorum.Eskiden olsa bir fondöten bana 1 ay bile dayanmıyordu.Her neyse bitirdiğim ürünlere bakalım...


Gördüğünüz gibi ikisi eyeliner biri de rimel olmak üzere üç tane ürünü bitirdim.

Ürünleri tek tek yorumlamam gerekirse şöyle;


İlk olarak Essence Eyeliner Pen'den bahsetmek istiyorum.İlk başları tam rengini veriyordu simsiyahtı ancak belli bir zaman sonra siyahlığından pek eser kalmadı.Ben eyeliner da keçe uçlu kalem tarzında olmasını seviyorum.Çünkü daha kolay sürülebiliyor fakat keçe uçlu fırça zamanla eğrileşebiliyor.Yukarıda da söylediğim gibi siyahlığından da zamanla eser kalmıyor.Yani vasat bir ürün bence.Pek memnun kalmadım.


Şimdi de sıra Avon Luxe Eyeliner'a geldi.Avonun Luxe serisini çıkardığı ilk katalogtan almıştım.Çok ahım şahım bir ürün değildi ambalajı gibi :) Siyahlığı iyiydi ama çok çabuk kuruma yaptı.Sürümü keçe kalem uçlulara göre bana göre zor olsa da akıcı olmadığından çokta sürerken zorlandığım söylenemez.Fena bir ürün değildi...


Son olarak Oriflame Very me Fat Lash Black Out Mascara'ya sıra geldi.İsminden ve cisminden de anlaşılacağı üzere şişman bir fırçası vardı.Kirpiklere dolgunluk veriyordu,simsiyahtı ayrıca güzelde kıvırıyordu ama tek dezavantajı çok akışkandı.Mesela sürerken diğer yerlere sıçramalar olabiliyordu ve gözlerimin etrafı simsiyah oluyordu.Yine de çok severek kullandığım rimeldi.Memnun kaldım...


Umarım beğenmişsinizdir :)




Hoşçakalın ♥

Yorum Gönder