Biraz Alışveriş Yaptım

Herkese iyi akşamlar...
Bir kaç gündür gezmelerdeydim ancak yazabildim :) Dün ufak bir alışveriş yaptım ve size aldıklarımı göstermek istiyorum...

Flormar'ın Lights Of Flowers serisinde %80 indirim olduğunu görünce kalan sadece far ve rujlardan birer adet aldım.Flormar Nail Enamel -128 oje aldım.Gratis'ten de asetonum bitmişti Şelale Asetonsuz Oje temizleyici ve Pastel No:134 oje aldım.Oriflame'den de aslında ruj ve kalpli sabun sipariş etmiştim fakat bir iletişim sorunundan ruj siparişim verilmemiş sadece sabun yani p.s. I love you sabunum geldi.

»Flormar Lights Of Flowers ruj fiyatı : 3.50 tl
»Flormar Lights Of Flowers tekli far : 4.90 tl
»Flormar Nail Enamel - 128 oje : 1.95 tl
»Şelale Asetonsuz Oje Temizleyici : 2.95
»Pastel No:134 oje : 1.65 tl
»Oriflame p.s. I Love You sabun : 3 tl.

 

Flormar Lights of Flowers LF23 bakır rengi farı ve Flormar Lights of Flowers LF34 turuncu renkli ruju.Kendime bakır tonunu yakıştırdığım için bu renk farı tercih ettim ama henüz denemedim.Çok yakında bende bu far hakkında kendimce düşüncelerimi size aktaracağım...


Ruja gelirsek sadece turuncu rengi kalmıştı bende zaten turuncu renk ruj arıyordum isabet oldu.Turuncu renk ruju ayrıca çok severim.Henüz denemediğimden far gibi rujla ilgili de yakında yazım olacak kendi düşüncelerimi aktaracağım...


Sizin en beğendiğiniz far ve ruj rengi hangisi?






Şimdilik benden bu kadar HOŞÇAKALIN




Yorum Gönder