Bakır Tonlarıyla Yaptığım Makyaj

Herkese iyi geceler...
Bu akşam yapmış olduğum bakır tonlu makyajı sizinle paylaşmak istedim...

Makyajımda kullanmış olduğum malzemeler şunlardır;

Avon Color Trend Hot Chocolate ikili far - Krem rengi tarafını göz kapağımın üst bölümüne sürdüm aydınlık görünmesi için.
Flormar Lights of Flowers LF23 Eye Shadow bakır tonlu far - İlk kez kullandım ve çok beğendim.Yoğun pigmentli,kalıcı ve kadifemsi yumuşaklığı olan ışıltılı hoş bir far.
Emily yeşil göz kalemi - yumuşak uçlu bir kalem,gözlerinize sürdüğünüzde resmen kayıyor,akma dağılma gibi bir sorun yaşamadım.Yeşil tonu da çok hoş.
Avon Color Trend siyah göz kalemi - Sürümü,yapısı,yumuşaklığı iyi ama bir süre sonra dağılmalar,akmalar meydana gelebiliyor.Yani vasat bir göz kalemi.
Essence  Eyebrow Stylist set (Kaş kiti) - Daha önce buradaki yazımda bahsetmiştim.Severek kullandığım bir kaş farı ...
Flormar Eyebrow Eyeliner - Siyah kaş kalemi fakat benim kaşlarıma koyu olduğundan makyajımda eyeliner olarak kullandım gayette iyi oldu :)
Flormar Terracotta Powder Pudra - Çok severek kullandığım bakır tonlu yüzü ışıl ışıl yapan pudra ve kalıcılığı da fena değil.
Golden Rose Stick Concealer 05 - Yıllardır kullanmış olduğum beyaz aydınlatıcım.Gözlerimin altına uyguladım daha aydınlık görünmesi için fena bir ürün değil.
Avon Color Trend Plump Out Mascara - Çok kullandığım bir rimel.Kirpikleri kıvırması,uzatması ve ayrık ayrık yapması güzel ama zamanla kirpiklerde topaklanma meydana gelebiliyor.Ayrıca akmıyor.
Avon Calming Effects İvory Fondoten - Fondotenleri tüketince buna kaldım malesef.Cildimin kuru bölgelerinde kötü bir görüntü oluşuyor beyaz beyaz.Yani dağılımı iyi değil.Cildiniz pürüzsüz görünmüyor.Kuru ciltlilere özellikle tavsiye etmem.
Pastel Spring Blush - On 15 Turuncu Allık - Rengini çok iyi veren ve çoğu insan tarafından beğenilen bir allık.Kalıcılığı da gayet iyi...
Flormar Lights of Flowers LF34 Lipstick Ruj Turuncu - Turuncu rengine bayıldım.Yapısı güzel,sürümü kolay,yumuşak fakat dudaklarında çatlama gibi sorun olanlar için benim gibi önce nemlendirici sürüp dudaklara ruju uygulamak daha iyi olacaktır.Kalıcılığı fena değil...


Yukarıdaki fotoğrafta çok net çıkmamış ama gördüğünüz gibi göz makyajım bakır,yeşil ve siyah tonlarla yapıldı.


Flormar Lights of Flowers LF34 Ruj ise fotoğrafta turuncu gibi çıkmasa da çok hoş...


Veeee ben =)

Fotojenik olmasam da makyajımın son halini görmenizi istedim.En azından burada rujumun rengi daha belli :) Umarım beğenmişsinizdir...


Sizce bakır tonlu makyaj beyaz tenlilere yakışıyor mu ? :)




Good Nights 
Sweet Dreams 


Yorum Gönder