Cicişlerim ♥

Herkese iyi günler...Pembe ambalajlı kozmetik ürünlerim ve aksesuarlarımla pembeli bir kombin yaptım.Ve çok cici bir görüntü meydana geldi  :) 


Fotoğraftaki ürünler ve fiyatları;
Öncelikle pembe kalpli kutum hediye
Love pudra süngeri ve pembe pudra süngerleri hediye
Pembe kalpli ayna hediye
I love raspberry & blackberry lip gloss fiyatı : 6.90 tl
Avon care gliserinli el ve tırnak kremi fiyatı :  4.90 tl
Avon care lip balm fiyatını hatırlamıyorum
Essence studio nails cep törpüsü fiyatı : 5.00 tl
Essence colour and go pink oje fiyatı : 2.50 tl
Essence xxxl shine bubble babe lip gloss sanırım fiyatı : 4.90 tl
Oriflame kalpli törpünün fiyatını hatırlamıyorum
Avon color trend  powder blush - hot pink sanırım fiyatı : 7.90 tl
Avon secret fantasy star tam hatırlamıyorum ama fiyatı : 14.90 tl
Avon surrender antiperspirant roll-on deodorant sanırım fiyatı : 4.90 tl
Baykuş lip balm fiyatı : 6.00 tl
Watsons rose el kremi sanırım fiyatı : 3.00 tl

Yorum Gönder