Oje Koleksiyonum ♥

İyi haftalar herkese...
Bugün oje koleksiyonumu göstermek istiyorum ve ojelerim hakkında bilgi vereceğim...


Gördüğünüz gibi renk renk , çeşit çeşit ojelerim bir sürü ojem bulunmakta :)


Essence ojelerini seviyorum.Çünkü hem sürümü kolay hem de farklı renkleri var...


Avon ojelerimden bazısından memnunum bazısından değilim.Ama genel olarak sürümü kolay ve kurumasıda hızlı.En beğendiğim ojesi ise ortadaki kırmızı.


Alix Avien ojeleri de güzel ama çok fazla kullanmıyorum.


Claire's ojelerde favori ojelerimden özellikle renklerini seviyorum.


İlk olarak Golden Rose ojelerimden bahsedeceğim.Golden Rose Paris ojelerini bilmeyen yoktur.Fiyatına göre bence performansları gayet iyi.Ama mat ojesini beğenmiyorum...En beğendiğim ojesi ise Golden Rose Holiday 60.

Pastel ojelerim vazgeçilmezlerimden...Bence hem renkleri hem yapıları hemde sürümü ve kuruması gayet güzel...

Flormar ojeleri zaten olmazsa olmazım.Malum herkesin bildiği bir marka fazla söze gerek yok.Hepsini severek kullanıyorum...

Diğer ojelere gelirsek şöyle;
Kalyon ojelerini seviyorum ama kurumaları biraz uzun sürüyor.
Rimmel London ojemin hem rengi çok hoş mavi hemde sürümü kolay.
Hello Kitty ojem ;plastik gibi bir görünümü oluyor sürüldüğünü hiç beğenmiyorum.
Rival de Loop ojem tam bir hayal kırıklığımdı rengi çok hoş mavi ama sürünce badana boyası gibi duruyor...
Golden Lady ojelerimi de seviyorum.Renkleri,yapıları gayet hoş.
Color Me ojelerimin renkleri güzel ama sürdüğümde sakız gibi uzuyor ve kuruması çok uzun sürüyor.
Cathrine Arley ojelerimi de beğeniyorum ışıltıları güzel,zarif gösteriyor tırnakları ama 2 - 3 kat sürülmesi gerekiyor.
Rapsodi ojelerimden bazıları bozulmuş ama yoğunlukları ve renkleri çok canlı oluyor.Kokusu ise çok kötü...
Maybelline Color Show ojemi hiç beğenmedim.Sebebi ise açık pembe renk aldım ve kaç kat sürsem de parlatıcı gibi duruyor olması.
Moda ojeleri Bim'de tesadüfen görüp aldım.Grafitti diye 2li takımdı.Sedefli yeşil rengi ve sarılı,yeşilli pullu ojesi gayet hoş duruyor tırnaklarda,yapısı ve kurumasıda gayet iyi.
Chissa ojelerimi beğenmiyorum hem kokuları kötü hem de çabuk bozuluyorlar.

Benden bugünlük bu kadar...Hoşçakalın ♥


Yorum Gönder