Mim - Blogger Buluşması

Sevgili Kozmetik Aşığı beni blogger buluşması hakkında mimlemiş.Eee madem mimlendik bu konuyla ilgili düşüncelerimi de sizinle paylaşmak istiyorum...

Blogunuzun Adı ?
Ondan Bundan Şundan Biraz

Hangi ilde yaşıyorsunuz ve semtinizi söyler misiniz?
İstanbul /Okmeydanı'nda yaşıyorum

Blogger buluşmalarına katıldınız mı?
Hayır katılmadım.Eee zaten henüz yeniyim buralarda eğer böyle bir buluşma olursa katılabilirim :)

Bulunduğunuz ilde bir blogger buluşması olsa katılmak ister misiniz?
İsterim :)

Sizce bir blogger buluşması etkinliği nasıl olmalıdır?
Her tarzdan,her yaştan ve her yerden insanların ilgi alanlarıyla alakalı bilgi paylaşımları olacağı sıcak bir ortam olmasını isterim...

İlgi alanınız dışındaki bir blogger etkinliğine katılmak ister misiniz?
Blogum ismi gibi bir çok ilgi alanını barındırdığından tüm blogger etkinliklerine katılabilirim.

Ben de Makyaj(lı) Yorum ' u mimliyorum :):)


Yorum Gönder