Essence Eyebrow Stylist (Kaş Kiti)

Herkese iyi günler.
Bugün Essence eyebrow stylist set yani kaş kitinden bahsetmek istiyorum.Çoğu kişinin kullanıp memnun kaldığı bir ürün benimse vazgeçilmezim.Essence kaş kitini gratisten almıştım ve uzun süredir kullanıyorum.


Kaşlarımın baş bölümleri seyrek olduğundan kaşlarımı boyamak durumunda kalıyorum.Kaş kalemi de kullandım ama çok dikkat çekici oluyordu.Kaşlarım sanki ben boyandım diye bağırıyor gibiydi.Hemde kahverengi alsam da rengini kırmızımsı bir görüntü meydana geliyordu.Essence kaş kiti sayesinde bu dertten kurtulmuş oldum.


Üsteki fotoğrafta görüldüğü gibi kaş farı toz olarak 2 tonu bulunmakta.Koyu ve açık kahverengi olarak.Normalde 3 ama birini kaybettiğim için 2 kaş şablonu, küçükte fırçası bulunmakta.Ben kaş şablonu kullanmadan sürüyorum ama siz isterseniz kullanabilirsiniz o şekilde.Fırçası sayesinde rahatça kaş farını dağıtarak sürebiliyorsunuz.Fakat kaş rengimden dolayı koyu kahverengi olan tarafını çok kulanıyorum.


Üstte gördüğünüz fotoğrafta çok net çıkmasa da kaşımın doğal halini görüyorsunuz.Dediğim gibi baş kesimlerinde seyreklik var ve bu durumdan rahatsızım.


Ve üstteki fotoğrafta Essence kaş kiti sayesinde seyrekliklerim kapatıldı ve sık bir görünüm meydana geldi.Hem de kaşlarım daha belirgin ve düzgün görülmüş oldu.Ayrıca kaş kalemlerindeki gibi kahverengi kaşımda kırmızımsı durmadı :) Ben çok memnun kaldım.Sizde kaşınızla ilgili sorun yaşıyorsanız.Şiddetle tavsiye edilir...

Hoşçakalın 

Yorum Gönder