Color Me Fuşya Oje ♥

Herkese iyi geceler...
Bilmiyorum blogumu okuyan birileri var mı ? :) Amaaan kimse bakmasın,okumasın ne olacak...Zaten bu blogu kendim için açtım yani meşkale olsun bana diye...Oje manyaklığımı bilmeyen yoktur çevremde.Yaklaşık 200'e yakın ojem var sür sür bitmez o derece :) Can sıkıntısından zırt pırt oje sürüp siliyorum :/ Şimdi sürmüş olduğum oje color me diye bir markanın sanırım uzunca bir zaman önce bimden almıştım :)
Gelelim oje hakkında bilgilere...


Resimde görüldüğü gibi color me markası ve fuşya renginde.Oje eski olduğundan haliyle biraz bozulmuş bu yüzden sürmek kolay olmadı...Katı bir hale gelmiş ve 2 kat sürdüğüm halde sanki 3 4 kat sürmüş gibi oldu ve kuruması da uzun sürdü.Tüm olumsuzluklarına rağmen bu ojeyi seviyorum.Çünkü fuşya rengini seviyorum ♥♥♥ :) 

Yorum Gönder